Terugbetalingsbeleid

RETOUR (bijgewerkt: 22/10/2021)


Ons retourbeleid geldt gedurende 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds 14 dagen na ontvangst van uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retour moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen komen niet in aanmerking voor retourzending. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen zijn.

Extra niet-retourneerbare items:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om uw retour te voltooien, hebben we een bon of aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop alstublieft niet terug naar de fabrikant.

Terugbetalingen (indien van toepassing)

Nadat uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u op de hoogte te stellen dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

Late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst opnieuw uw bankrekening. Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt. Neem daarna contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via info@phoenixhairproducts.nl.

Aanbiedingen (indien van toepassing)

Alleen artikelen met de reguliere prijs komen in aanmerking voor terugbetaling, helaas kunnen aanbiedingsartikelen niet worden terugbetaald.

Omruilingen (indien van toepassing)

We vervangen alleen artikelen als ze defect zijn of beschadigd zijn. Als u het wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail naar info@phoenixhairproducts.nl en stuur uw artikel naar: Charlottaring 6e, Anna Paulowna, NH, 1761 AX, Nederland.

Cadeaus

Als het item als cadeau is gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde item is ontvangen, wordt een cadeaubon naar u verzonden.

Als het item niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de gever het item naar zichzelf had laten verzenden om later aan u te geven, zullen we een terugbetaling naar de gever sturen en zal hij op de hoogte worden gebracht van uw retour.

Verzending

Om uw product te retourneren, moet u uw product verzenden naar: Charlottaring 6e, Anna Paulowna, NH, 1761 AX, Nederland.

U bent verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, wordt de kosten van het retourneren afgetrokken van uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voor uw omgeruilde product om bij u te komen variëren.

Als u een artikel van meer dan $75 verzendt, overweeg dan om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Contactformulier